مدرس آموزش مدیریت دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال غیر حرفه ای

مدرس دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال

مدرس آموزش مدیریت دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال غیر حرفه ای

مدرس دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال


مدرس دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ مدرس دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
DNI با 20 سال سابقه (غیر واقعی ) در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانها اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.
بشنو و باور نکن .

بایگانی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۹
خرداد

خشت اول چون نهد معمار کج --- تا ثریا می رود دیوار کج!! 


در این وبلاگ ما میخواهیم از یک استراتژی بنام برد باخت سخن بگوییم 

این مطالب صرفا جهت اصلاح امورکیسه دوزان  و جلوگیری از هدر رفت پول و زمان طالبین دیجیتال مارکت تهیه میشود و هر زمان اصلاحیه در کار اتفاق افتاد کل سایت حذف خواهد شد . 

این یک درس زندگی هست 

              یک روز یک اس ام اس آمد که دوره داریم چه دوره ای ، جونم براتون بگه آنقدر تیم قوی این تبلیغات اس ام اسی را برنامه ریزی کرده بودند که ما هم بلانسبت شما .......شدیم و رفتیم سالن فرشچیان 

 

البته برای غفلت خودمون بعدها چند تا دلیل پیدا کردیم که عبارتند از 

1- سالن فرشچیان را به هر در به کسی نمیدهند حتما طرف آدم حسابی هست . ( البته بعد فهمیدیم اینطورا هم نیست و میدهند  )

2- گفتند یک شرکت بنام سمینار ما  هست که بعد ها فهمیدیم شما هم میتونید عین اون سایت را بزتید و کسب و کار راه بندازید بنابراین اعتبار خاصی نداره مگر برای جاهلایی مثل من که همیشه به بقیه و حرفهای خوشایند بی مایه دل خوش میکنم .

3- بعد گفتند استاد بهزاد حسین عباسی  مارکوپولوی دیجیتال مارکتینگ و ....... که بعد دستش که باز شد همش پوچ بود ( بعدا مفصل میگم براتون )

4- کلی خنده و شوخی و قول و قرار و وعده و وعید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد ، هی ما با خودمون کلنجار رفتیم و گفتیم نمیشه ، مگه داریم ، غیر ممکنه ، ولی گول خوردیم اونم چه گولی .

تا اینجا را داشته باشید تا از سناریو های برد باخت که در سالن طی 2 ساعت معرفی دوره سر ما آوردند بیشتر بگم . 

 

و اما سناریو برد باخت که توسط آقای بهزاد حسین عباسی و تیمشون اجرا شد .

چرا میگم  برد باخت به دلیل اینکه ، اینها آمده بودند تا حداقل ۴۰ نفر ثبت نامی داشته باشند که موفق شدند با قول هاو  قرارها و بایدها و البته با شوخی ها و خنده های برنامه ریزی شده که بین مجری برنامه و دست اندرکاران برنامه اتفاق می‌افتد آن را انجام دهند .

دوره ای که برگزار کردند قیمت گذاشته بودند روش پنج میلیون و هشتصد تومن که اگر در روز سمینار شمار ثبت نام بکنید یک تخفیف یک میلیون تومانی به شما می دهند خوب همه مشتاق شدن ولی عدد خیلی بالا بود در پایان دو ساعته سمینار رایگان آقای بهزاد حسین عباسی صدا میزنه دست اندرکاران را و میگه هر کس نه نفر اول ثبت نام باشه من یک میلیون تومن دیگه هم تخفیف میدهم  و مداوم این رو تکرار میکنه آنهایی که شک دارند که میخوان ثبت نام کنند خیلی سریع تر اقدام کنید اما در اصل این سمینار قرار بوده به مبلغ سه میلیون و سیصد فروخته بشه برای همین یه فیلم کوچک دیگه هم بازی می کنند تا ۳ میلیون و ۳۰۰ از خلق الله بگیرند و بعد همه با پرداخت ۳ میلیون و سیصد فکر می‌کنند به یک سرمایه گذاری ۵ میلیون و ۸۰۰ ای دست پیدا کردند و خیلی خوشحال و خرم هستند غافل از اینکه همه این داستان ها فقط و فقط برای گرفتن پول ها بوده نه برای سرمایه گذاری و رسیدن به یک معامله برد برد در واقع به نظر من وقتیکه حدود ۴۰ نفر ثبت نام شده بودند اینا فکر اجرای دوره را کردند

میگید نه به ادامه برسم اون توجه کنید

نکته بگم به نظر من این دوره حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش داشت

البته اگر از قبل گفته بودند که میخواهیم وقتتون را هدر یدهیم کیا حاضرند هم پول بدند هم وقتشون و اعصابشون را در اختیار ما بگذارند 

 

فقط یک خاطره مشهدی براتون بگم : 

یک روز یک نفر مشهدی که لهجه زیبای مشهدی هم داره رفته بود برای استخدام ، پس از کلی مصاحبه و مراحل مختلف بهش گفتند باید بری پیش رییس ، گفت کجاس ، گفتند برو درب مقابل را بزن هر موقع گفت کیه بگو من هستم ، مشهدی گفت باشه هر موقع گفت کیه میگم مایم ، دوستاش گفتند نه باید بگی من هستم نه مایم ، بنده خدا فکری کرد و  گفت اگر گفتم ، اونم گفت بفرما و من رفتم داخل و دید مایم چی ؟؟؟؟؟

 

 

behzadabbasi

 

بهزاد حسین عباسی کیست ?

  1. لیسانس تبلیغات       
    1. این رشته و دانشگاهش مخفی هست دنبالش نگردید 
  2. فوق لیسانس تجارت الکترونیک
    1. از گفتن نام دانشگاه و محلش بدلیل ساخته نشدنش معذورم 
  3. فارغ التحصیل دوره MBAو DBA از وزارت علوم و فناوری
    1. اگر شما هم بخواهید با کمی پول خرج کردن میتونید بدون حضور و در عرض 2 هفته بگیرید 
  4. مدرس دوره های مدیریت جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف
    1. ​​​​​​​چه کنیم روابط خوبی داریم 
  5. مدرس دوره های مدیریت دانشگاه صنایع و معادن
    1. ​​​​​​​همون که قبلا گفتم 
  6. مدرس دوره های MBA مجتمع فنی تهران و DBA دانشگاه شمال ,....
    1. ​​​​​​​چه خبرتونه این همه آدم حرف چرت و پرت میزنند چیزی نمیگید ایشون را بهش گیر دادید ، حالا یک ادعایی کرد مگه چیه 

​​​​​​​اصلاً شما اثری از یک دانشگاه معتبر یا یک محل معتبری که ایشون تحصیل کرده و یا بهش افتخار میکنه میبینید.///؟؟؟؟!!!!!

 


مخاطبین این دوره :

صاحبان کسب و کاری  که می‌خواهند با بازاریابی دیجیتال درآمد خود را چند برابر کند

کارمندانی که میخواهند شغل دوم داشته باشند و بعد از مدتی کسب و کار شخصی و پردرآمد خود را داشته باشند

خانم ها و آقایان که میخواهند در منزل کار کنند و استقلال مالی داشته باشند

دانشجویانی که میخواهند در حین یا بعد از دانشگاه شغل سطح بالا و پردرآمد داشته باشند


انصافا همه را پوشش داده 

قطعا الان دهنتون آب افتاد مثل من 


و اما محتوای دوره : 

قبلش بگم لطفا تحریک نشید اینها برای گول زدن ما بوده و ما هم گول خوردیم .چون سناریو را خوب نوشتند و خوب بازی کردند بعدا راجع به بازیگری براتون مفصل میگم .

 

 

سرفصل های دوره:

  1. مبانی و مقدمات بازاریابی  اینترنتی

  2. آشنایی با مباحث اولیه و فنی

  3. ثبت کسب و کار با گوگل مپ

  4. استراتژی تولید محتوای متنی

  5. ویدیو مارکتینگ

  6. تولید محتوای ویروسی و بازاریابی محتوا

  7. استراتژی های چریکی فروش و بازاریابی آنلاین

  8. بازاریابی ویروسی در سئو و ....

  9. استراتژی بازاریابی و فروش آنلاین

  10. برندسازی دیجیتال

  11. استارتاپ ها، ایمیل مارکتینگ ،CMS مبانی

  12. ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت

  13. برندینگ کارت ویزیت آنلاین و رزومه سازی

  14. استفاده از آمار گیر ها

  15. ساخت برند دیجیتال مباحث وب برندینگ

  16. بررسی سه استارت آپ موفق

  17. اینفوگرافیک خبرنامه

  18. گوگل ادورز

  19.  ایمیل مارکتینگ

  20. ساخت یک وب سایت با وبلاگ ( مدیریت سایت با کمک وبلاگ ها)

  21. تاثیر وبلاگ و نحوه ساخت آنها

  22. استراتژی تولید محتوای ویدیویی

  23. سئو و بهینه سازی سایت و نگهداشت آن

  24. نگه داشتن آن

  25. بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

  26. تجزیه و تحلیل داده های وب سایت

  27. ترفند های حضور در رتبه ۱ گوگل

  28. استراتژی های ویدئو مارکتینگ

  29. ابزارهای رایگان پرسونال برندینگ و برندینگ محصول و سازمان

  30. تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

  31. استراتژی های مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  32. گوگل وبمستر

  33. شبکه های اجتماعی

  34. مشتری مداری در دیجیتال مارکتینگ

هدف از این دوره برندسازی و فروش تضمینی و افزایش فروش و تماس با مخاطبین خواهد بود

 

 

این دوره با پشتیبانی استاد و یک پشتیبان برای پاسخگویی سوالات در واتساپ و دریافت تمرین ها انجام


اول باید بگم که اگردر عبارات بالا  غلط املایی دیدید دست من نیست این عبارات دقیقاً و عیناً چیزیه که به ما دادند( فقط میخونی نخندید لطفاً)

 

خوب  بهتون بگم که اگر که نا آشنا باشیدبا مباحث دیجیتال مارکتینگ مثل اون اولای من ، میگید عجب دوره توپولی،ولی یه کم که دقت کنید به سرفصل ها میبینید که خیلی هاش  تکراریه، خیلی هاش  سر و ته نداره ، بعضی هاش ........خلاصه !!!!!! 

ظاهراً توی یه دونه جلسه طوفان فکری بوده یا اینکه از سایت های مختلف همین‌جور سرتیتر را کپی کرده گفته همش را میگیم  ارائه میدیم هر کسی از هر جا خوشش اومد میاد ثبت نام کنه 

 

اما از همه مهمتر اینه که این شخص به این موارد تسلط نداره و تخصصش وبلاگ هست که خیلی هم بهش علاقه داره بنابراین بهتره بهتون بگم شما در یک دوره ای ثبت نام میکنید و پول کلانی میدیدکه این این خصوصیات را داره :

1- ​​​​​​​

2-

3-